مهاجرت به کانادا 2022

فهرست مطالب

مهاجرت به کانادا

 بهترین روش مهاجرت به کانادا کدام است؟؟

برای مهاجرت به کانادا 10 ها روش وجود دارد که در نهایت میتواند به اقامت دائم متقاضی ختم شود، اینکه پرونده ی شما ازچه مسیری به موفقیت برسد بستگی به شرایط شما دارد.موسسه ی مهاجرتی فلورنس با بررسی رایگان پرونده متقاضی از بهترین روش برای اخذ اقامت دائم شما در کانادا اقدام میکند.مسیر های متفاوتی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که الزاما برای تمامی متقاضیان ایده آل نیست همانطور که بالاتر به آن اشاره شد بهترین روش با توجه به شرایط هر فرد تعیین می‌شود. ممکن است برای یک متقاضی روش تحصیلی بسیار مناسب باشد، ولی برای متقاضی دیگر، روش سرمایه گذاری و کارآفرینی بهترین باشد.

ما در این بلاگ قصد داریم روش های کلی مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا را معرفی کنیم و خبر خوب این است که مشاورین ما در تصمیم گیری برای انتخاب بهترین روش مهاجرت همراه شما هستند.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل یکی از راه هایی است که سالانه متقاضیان زیادی از آن برای مهاجرت استفاده میکنند. مهاجرت تحصیلی به کانادا در سال های اخیر ،توسط ویزای دانشجویی صورت می‌گیرد که با توجه به قوانین نسبتا راحت این کشور اخذ اقامت دائم بعد از فارغ‌التحصیلی ممکن و در دسترس است، و راه های مختلفی امکان اخذ این اقامت دائم وجود دارد و همین دلیل باعث شده که مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل مورد توجه بسیاری از متقاضیان قرار بگیرد.

مهاجرت به کانادا از طریق کار

مهاجرت به کانادا از طریق کار یکی دیگر از روش های مهاجرت به این کشور است که سالانه متقاضیان زیادی نیز دارد، مهاجرت به کانادا از طریق کار(جاب آفر) با ویزای کاری است که در این روش شما نیاز به یک پیشنهاد شغلی از یک شرکت معتبر دارید. اگر پیشنهاد شغلی شما در کانادا معتبر باشد مهاجرت از طریق جاب آفر از طریق اخذ ویزای کاری بهترین انتخاب خواهد بود، در این روش اخذ اقامت دائم بستگی به سطح شغل پیشنهاد شده به شما خواهد داشت (اغلب باید سطح شغلی شما در مشاغل فنی و تخصصی باشد)

متقاضیان بعد از اخذ ویزای کاری و مهاجرت موقت به کانادا ، از طریق استان‌ها یا یکی از برنامه‌های فدرال امکان اخذ اقامت دائم را خواهند داشت.

مهاجرت به کانادا از طریق اسکیل ورکر

با توجه به شرایط امتیاز بندی فدرال  در سال ۲۰۲۲ ، برای مهاجرت به کانادا از طریق اسکیل ورکر و یا از طریق تخصص شغلی  باید متقاضی حتما شرایط زیر را داشته باشد :

  • سن پایین تر از ۳۵ سال
  • مدرک تحصیلی فوق لیسانس
  • دارای حداقل ۵ سال سابقه کار
  • نمره آیلتس ۷ به بالا در همه مهارت‌ها

اگر حتی یکی از این شرایط را ندارید نمیتوانید از روش اسکیل ورکر برای مهاجرت استفاده کنید

مهاجرت به کانادا از طریق مدرک تحصیلی فنی حرفه‌ای

اگر فرد متقاضی در مشاغل فنی مورد نیاز کشور کانادا مهارت و سابقه کار لازم را داشته باشد می‌تواند با استفاده از مدرک خود برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه اسکیل ترید اقدام کند.برای اقدام از طریق این برنامه، متقاضی نیاز به مدرک تحصیلی خاص و یا مدرک زبان با آیلتس بالا ندارد اما داشتن جاب آفر از یک کارفرمای کانادایی شرط لازم است.

 

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

 برنامه ی تخصصی استارت آپ برای مهاجرت به کانادا در نگاه اول شاید ساده به نظر برسد زیرا با یک تمکن مالی مناسب،آیلتس با نمره ی 5 و یک ایده ی تجاری جدید و نوآورانه میتوان از آن بهره‌مند شد، اما به همین راحتی نیست زیرا این برنامه ی مهاجرتی بسیار تخصصی می‌باشد و از پیچیده ترین راه های مهاجرت به کشور کانادا است

 

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی

در این روش شما با داشتن سرمایه و دانش کافی میتوانید برای تاسیس و یا خرید یک کسب و کار در کشور کانادا اقدام کنید و از این طریق مهاجرت موفقی داشته باشید.

کانادا استان های زیادی برای سرمایه دارد که برنامه ی هر کدام از آن ها با هم متفاوت و مختص به خودشان است و مسیرهای متنوعی برای سرمایه گذاری و کارآفرینی دارد،در برخی از استان ها این برنامه مستقیم شما را به اقامت دائم می‌رساند و در برخی دیگر از استان‌ها مانند بریتیش کلمبیا و انتاریو، نتیجه آن ویزای کار خواهد بود.به طور کلی برای شرکت در برنامه‌های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی کانادا باید مبلغی بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار داشته باشید

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی

برخی از متقاضیان  از ویزای توریستی برای مهاجرت موقت به کانادا استفاده میکنند، یعنی قبل از بررسی راه های مهاجرت تلاش می‌کنند با ویزای توریستی وارد کشور کانادا شوند. این روش ممکن است در مواردی راه بسیار خوبی باشد ولی در واقع امکان ایجاد مشکلات پس از اخذ ویزای توریستی وجود دارد.

توصیه می‌کنیم حتما پیش از سفر به کانادا با ویزای توریستی، تمامی راه های مهاجرتی را بررسی کنید تا از هر گونه خسارت زمانی و مالی جلوگیری کرده باشید.

دیگر روش‌های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم

  • اخذ اقامت کانادا از طریق برنامه های تخصصی استان ها

اگر متقاضی با سن کم تر از 35 سال دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی و سابقه شغلی  کافی و همچنین مهارت زبان باشد، بهتر است شانس خود را در یکی از برنامه های استانی نیز امتحان کند

  • اخذ اقامت کانادا از طریق تجربه ی کانادایی

اگر شما در کانادا تحصیلات خود را گذرانده اید و یا بیش از یک سال کار کرده‌اید، قطعا این یکی از ویزاهایی است که باید در مورد آن بیشتر بدانید.

  • اخذ اقامت کانادا از طریق تجربه ی کبک (PEQ)

اگر فرد متقاضی تحصیلات خود را در کبک گذرانده و یا بیش از یک سال کار کرده‌ باشد،   به احتمال قوی از این روش اقامت دائم خواهد گرفت.

 

 

طریقه ی مهاجرت به کانادا با خانواده

بعضی از برنامه هلی مهاجرتی بخصوصی این امکان را به متقاضی می‌دهند که بتوانند با خانواده به کشور کانادا مهاجرت کنند، با این حال اعضایی از خانواده که میتوانند به همراه خود ببرند در هریک از برنامه‌های مهاجرتی متفاوت است.

برای مثال متقاضی که که از طریق سیستم اکسپرس انتری کانادا اقدام می‌کنند برای مهاجرتی موفق به کانادا، می‌توانند تنها همسر و فرزندان وابسته خود را نام نویسی کند؛ اما این امکان برای والدین او میسر نیست.

اما با تمام اوصاف، کانادا برنامه‌های به نام اسپانسرشیپ خانواده را معرفی کرده است که به شهروندان و مقیمان دائم کانادا این امکان را می‌دهد که بتوانند همسر، فرزندان وابسته، والدین و پدر بزرگ و مادر بزرگ خود را برای مهاجرت به کانادا حمایت کنند.

مدت زمان پروسه ی مهاجرت به کانادا

مدت زمان به سرانجام رسیدن پرونده‌های مهاجرتی کانادا در هریک از برنامه‌های مهاجرتی متفاوت است. برخی از درخواست‌های اقامت دائم تحت سیستم جدید اکسپرس انتری کانادا، ظرف مدت ۶ ماه رسیدگی می‌شوند. این در حالی است که زمان رسیدگی در سایر برنامه‌های مهاجرتی ممکن است ۲ سال یا بیشتر به طول انجامد.

متقاضی بعد از تحقیقات لازم میتواند با مراجعه به یک موسسه متخصص از روشی مناسب برای مهاجرت به کانادا اقدام کند  

موسسه ی مهاجرتی فلورنس  آماده ی خدمات رسانی جهت این تصمیم بزرگ برای شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ریکپچا نظرات *محدودیت زمانی بیش از حد شده است. لطفا یکبار دیگر کپچا را پر کنید.