انتقالی تحصیلی از روسیه( شرایط انتقالی 2024)

انتقالی تحصیلی از روسیه

انتقالی تحصیلی از روسیه به سایر کشور ها، از ترند ترین موضوعات این روزها می باشد. روسیه به دلیل پذیرش آسان دانشگاه هایش، برای بسیاری از دانشجویان، گذرگاهی است برای رسیدن به سایر کشور ها در اروپا، به همین دلیل بعضی از دانشجو ها بعد از گرفتن پذیرش در روسیه، به سایر کشور های اروپایی انتقالی خواهند گرفت و تعدادی از دانشجویان هم به علت عدم آگاهی و یا دریافت مشاوره نادرست، بعد از تحصیل در کشور روسیه، با سختی ها و شرایطی مواجه میشوند که از آن آگاه نبوده اند و موجب پشیمانی آنان میگردد.

برخی از موسسات، به دلیل عدم به روزرسانی خود در اطلاعات و قوانین مهاجرت و ارائه مشاوره اشتباه، بسیاری از افراد را در انتخاب مقصد، گمراه خواهند کرد. موسسه مهاجرتی فلورنس، با توجه به سابقه ی بالا و تخصصی که در زمینه مهاجرت و انتقالی ها داشته است، توانسته پرونده های موفقیت آمیزی را در زمینه انتقالی تحصیلی از روسیه، به انجام رسانده. 

در این مقاله تمام جزیات انتقالی دانشجویان از روسیه گفته شده است. برای آنکه از جزئیات و شرایط انتقالی مطلع شوید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

اگه میخوای بدونی با توجه به شرایطی که داری، آیا امکان انتقالی تحصیلی از روسیه برات وجود داره یا نه

تلفنت رو بردار و از مشاوره رایگان و تخصصی تیم مهاجرتی فلورنس بهره ببر

۰۹۱۲۸۸۲۴۴۰۵

انتقالی از روسیه
فهرست مطالب

انتقالی تحصیلی از روسیه به ایتالیا

متقاضیانی که در روسیه تحصیل میکنند، به راحتی میتوانند با تیم مهاجرتی فلورنس، به ایتالیا انتقالی بگیرند، یکی از مزایای خوب انتقالی تحصیلی از روسیه به ایتالیا، دریافت بورسیه میباشد. به این نکته باید اشاره کرد که ایتالیا، گپ تحصیلی ندارد و این یکی از بزرگ ترین امتیاز ها، برای دانشجویان انتقالی میباشد. در ایتالیا میتوانید در رشته های تاپ بدون آزمون ورودی و ارائه مدرک زبان، تحصیل کنید. لازم به ذکر است که دانشجویان ایتالیا در کنار تحصیل خود، قادر هستند 20 ساعت در هفته، به کار دانشجویی مشغول شوند. 

چرا انتقالی از روسیه؟

در ادامه شاخص ارزیابی کیفیت زندگی در روسیه را بریتان آورده ایم 

شاخص

نمره

کیفیت

کیفیت زندگی

103.61

متوسط

امنیت

58.18

متوسط

قدرت خرید

43.75

ضعیف

زمان سپری شده در ترافیک

45.24

زیاد

آلودگی هوا

63.68

زیاد

شرایط تحصیل در ایتالیا برای متقاضیان انتقالی

  • نبود گپ تحصیلی 
  • امکان اخذ اقامت دائم 
  • دریافت کمک هزینه تحصیلی
  • امکان ادامه تحصیل به زبان انگلیسی 
  • تحصیل در دانشگاه هایی با رنکینگ بالا
  • داشتن فرصت اشتغال به کار دانشجویی
  • فراهم بودن شرایط سفر به کشور های حوزه شنگن

آن دسته از متقاضیانی که قصد تحصیل پزشکی در ایتالیا را دارند، باید جهت ورود به این رشته، در آزمون آیمت شرکت کنند. از شما دعوت میکنم جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این آزمون، مقاله زیر را مطالعه بفرمایید.

ثبت نام آزمون آیمت ایتالیا 

جهت ارتباط و بهره مندی از مشاوره رایگان و تخصصی فلورنس، با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۸۸۲۴۴۰۵

شرایط انتقالی تحصیلی از روسیه به ایران

طبق قوانین انتقالی تحصیلی سال 1402 دانشجویان علوم پزشکی که قصد انتقالی از دانشگاه خارجی به یکی از دانشگاه های ایران در رشته خود یا رشته ای مشابه را دارند، باید سه ماه قبل از شروع نیمسال تحصیلی، درخواست انتقالی تحصیلی خود را در آدرس mohed.behdasht.gov.ir ثبت کنند. 

آزمون انتقالی دانشجویان یک بار در سال برگزار می‌شود و به مدت پنج سال اعتبار دارد و تا سال 1403 برگزار میشود. در هر دوره، تنها ۲ درصد از تعداد شرکت‌کنندگان همان دوره، در مقطع دکتری عمومی قابل پذیرش هستند. با استفاده از این اطلاعات، دانشجوان می‌توانند تصمیمات صحیحی برای ادامه تحصیل خود بگیرند. برای اطللاع از زمان ثبت نام آزمون انتقالی به سایت سنجش پزشکی رجوع کنید.

دانشجویانی که از اول ژانویه ۲۰۱۹ در دانشگاه‌های تأیید شده توسط وزارت بهداشت ایران در خارج از کشور، به تحصیل پرداخته‌اند، امکان انتقالی به ایران، در سه رشته پزشکی، دندان و دارو برای آنان وجود دارد. شروط این انتقالی، گذراندن ۷۲ واحد درسی مرتبط، در دانشگاه خارج از کشور و شرکت کردن در آزمون ارزیابی و کسب حداقل 60 درصد از نمره میباشد. توجه کنید که حتما بایستی مراحل ثبت نام را در سامانه انتقال دانشجویان گذرانده باشید تا بتوانید در این آزمون شرکت کنید.

برای انتقالی دانشجویان از روسیه به ایران یک سری شروط و روند کاری وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت

 

ارسال مدارک در سامانه میخک

ثبت نام در سامانه mohed.behdasht.gov.ir

خروج قانونی از کشور و داشتن گواهی اشتغال به تحصیل

متقاضیان ورودی قبل سال 97 قادر به انتقالی تحصیلی خواهند بود

 متقاضیان مرد، جهت ادامه تحصیل از نظر قوانین نظام وظیفه منع نشده باشند.

مدارک پش دانشگاهی و دوره متوسطه باید در دسترس باشد

نبود وقفه تحصیلی بیش از 1 سال در زمان درخواست انتقالی

سپری کردن حداقل یک ترم در دانشگاه مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات در خارج از کشور

کسب نمره ی 14 در دوره پیش دانشگاهی برای ورود به کارشناسی و بالا تر از 12  برای مقطع کاردانی

کسب نمره بالای 15 برای متقاضیان انتقالی تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد

 

ثبت درخواست انتقالی تحصیلی دانشجویان دکتری به شرط مشمول بودن برنامه آموزشی خارج از کشور به دو مرحله آموزشی و پژوهشی

توجه کنید که داوطلبان دکتری باید نمره لازم را در آزمون صلاحیت علمی دانشجویان، کسب کرده باشند و در آزمون دکتری که در خارج از کشور برگزار میشود شرکت کنند. اگر به هر دلیلی این آزمون برگزار نشد، باید پروپوزال آنان مورد تایید قرار گیرد.

 

انتقالی تحصیلی

شرکت در آزمون ورودی، یکی از دغدغه های متقاضیان انتقالی تحصیلی از روسیه میباشد، اما نگران نباشید چرا که تیم ما با داشتن متخصصان حرفه ای و اطلاع از تمام شرایط و راه های انتقالی تحصیلی، قادر است بدون آزمون ورودی، فرایند انتقالی را با موفقیت به انجام برساند.

۰۹۱۲۸۸۲۴۴۰۵

دروس آزمون ارزیابی متقاضیان انتقالی از خارج به دانشگاه هاي داخل  

پزشکی

تعداد سوال

آناتومی عمومی

40

بافت شناسی

12

جنین شناسی

عمومی

6

بیوشیمی

22

فیزیولوژي

28

ژنتیک

6

فیزیک پزشکی

6

زیست شناسی

35

هوش و استعداد تحصیلی

26

زبان عمومی و تخصصی

20

جمع

200

دندانپزشکی

تعداد سوال

آناتومی عمومی

40

بافت شناسی

12

جنین شناسی

عمومی

7

بیوشیمی

25

فیزیولوژي

30

فیزیک پزشکی

6

زیست شناسی

35

هوش و استعداد تحصیلی

25

زبان عمومی و تخصصی

20

جمع

200

انتقالی به دانشگاه سچینوا

انتقالی به دانشگاه سچینوا 

اگر در یکی از دانشگاه های روسیه در حال تحصیل هستید و قصد انتقالی به سایر کشور ها را ندارید و فقط میخواهید به یکی از بهترین دانشگاه های روسیه انتقالی بگیرید یا قصد انتقالی از دانشگاه غیر تایید به دانشگاه تایید را دارید، میتوانید به راحتی، انتقالی به دانشگاه سچینوا را در برنامه خود قرار دهید.

لازم به ذکر است دانشگاه سچینوا قرار است در سال 2023/2024 طبق بیانیه ها، مورد تایید وزارت بهداشت ایران قرار گیرد. در صورت تایید شدن نهایی این خبر را در سایت فلورنس، به اطلاع همگی خواهیم رساند.

اگر قصد انتقالی به دانشگاه سچینوا را دارید، تیم مهاجرتی فلورنس از ابتدا تا انتهای مسیر انتقالی داخلی روسیه، در کنار شما خواهد بود. برای شروع مسیر انتقالی داخلی بین دانشگاه های روسیه، فقط کافی است فرم زیر را پر کنید تا مشاوران و کارشناسان تیم مهاجرتی فلورنس با شما تماس گیرند و به صورت رایگان، پاسخ سوال های خود را در زمینه انتقالی به دانشگاه سچینوا، دریافت کنید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ریکپچا نظرات *محدودیت زمانی بیش از حد شده است. لطفا یکبار دیگر کپچا را پر کنید.