مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به ایتالیا و روسیه دروازه ای به سوی سرزمین رویاهایتان در اروپا میباشد. دانشگاه‌های معتبر، تنوع رشته‌های تحصیلی، بورسیه‌های متنوع و هزینه‌های زندگی مناسب، ایتالیا را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تحصیل در اروپا تبدیل کرده است. روسیه نیز برای متقاضیانی که خواهان ادامه تحصیل بدون آزمون ورودی هستند مقصدی جذاب است و امکان تحصیل در رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی را بدون محدودیت در دانشگاه‌های معتبر فراهم می‌کند. با مهاجرت تحصیلی به روسیه دیگر نیازی به انتظار در پشت دروازه‌های کنکور طاقت‌فرسای پزشکی در ایران نخواهد بود. 

گروه مهاجرتی فلورنس با سال‌ها تجربه در زمینه مهاجرت تحصیلی به ایتالیا و روسیه، مفتخر است که در این مسیر یاری‌گر شما باشد. ما با ارائه مشاوره رایگان مهاجرت به ایتالیا و روسیه، شما را در مسیر فرآیند اپلای و پذیرش تحصیلی راهنمایی خواهیم کرد. میتوانید فرایند اپلای خود را به ما بسپارید و یا ابتدا  از طریق مشاوره رایگان و در نهایت مشاوره تخصصی با کسب اطلاعات کامل سفری امن و مطمئن به سوی ایتالیا و روسیه را آغاز کنید.

چرا با گروه مهاجرتی فلورنس در ارتباط باشیم؟

تجربه و تخصص

 ما با سال ها تجربه در زمینه مهاجرت تحصیلی به روسیه و ایتالیا به تمام مراحل این فرآیند آشنایی کامل داریم و میتوانیم شما را در این مسیر راهنمایی کنیم.

به روز بودن اطلاعات

 ما به طور مرتب اطلاعات خود را در زمینه قوانین و مقررات مهاجرت تحصیلی به ایتالیا و روسیه به روز رسانی می کنیم و با اطلاعات موثق شما را راهنمایی خواهیم کرد.

صداقت و تعهد

گروه مهاجرتی فلورنس با صداقت و امانت کامل اطلاعات لازم برای اپلای و پذیرش دانشگاه های روسیه و ایتالیا را در اختیار متقاضیان مشاوره رایگان تحصیلی قرار خواهد داد. 

پرونده های موفق

شرکت مهاجرتی فلورنس با سابقه ی طولانی موفق به اخذ پذیرش بسیاری از متقاضیان در طول این سال ها شده است و رویای تحصیل در اروپا را برای متقاضیان محقق ساخته است.

8 نمونه از خدمات ما به شما

  1. مشاوره رایگان مهاجرت به ایتالیا
  2. انتخاب رشته و دانشگاه
  3. آماده سازی مدارک
  4. پیگیری روند اپلای
  5. اخذ ویزای تحصیلی
  6. ترانسفر فرودگاهی
  7. پشتیبانی تحصیلی
  8. پشتیبانی بعد از اپلای

جمع بندی

ما با ارائه مشاوره رایگان مهاجرت به ایتالیا و مشاوره رایگان مهاجرت به روسیه  به شما کمک خواهیم کرد تا رویای تحصیل در این کشورهای زیبا را به حقیقت تبدیل کنید. جهت ارتباط با ما میتوانید فرم مشاوره رایگان را پر کنید و یا در طول روز از 10 صبح تا 5 و نیم از طریق تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید و یا از طریق پشتیبانی سایت سوال خود را به صورت آنلاین مطرح کنید.