آشنایی با کشور ایتالیا 2022

کشور ایتالیا

معرفی کشور ایتالیا

کشور ایتالیا مرکز تمدن و تاریخ قارۀ اروپا می ­باشد و به همین جهت یکی از گزینه های برجسته و مورد توجه افرادی است که قصد ادامۀ تحصیل در خارج از کشور را دارند. همچنین موقعیت اقتصادی و شرایط کاری مناسب در کشور ایتالیا، این کشور را به یکی از مقصدهای مهم مهاجران تبدیل کرده است.کشور ایتالیا متشکل از شبه جزیرۀ ایتالیا، جزایر سیسیل و ساردنی است و یکی از بزرگ­ترین اقتصاد دنیا را به لحاظ میزان تولید ناخالص ملّی داراست و جز هشت کشور صنعتی و توسعۀ یافتۀ دنیاست.کشور ایتالیا بیشترین میزان جاذبه­ های گردشگری را در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسانده است. ایتالیا ظاهری شبیه به چکمه دارد و در قسمت اروپای جنوبی و دریای مدیترانه واقع شده، پایتخت آن شهر تاریخی رم و واحد پول کشور ایتالیا یورو است.

مذهب مردم کشور ایتالیا

دین اکثر مردم کشور ایتالیا مسیحیت، و مذهب آن­ ها کاتولیک می­ باشد. با این حال پروتستان­ ها، یهودیان و مسلمانان هم در کشور ایتالیا زندگی می ­کنند. زبان رسمی کشور ایتالیا، ایتالیایی می­ باشد و بیشتر مردم کشور ایتالیا به زبان ایتالیایی صحبت می­ کنند.

تحصیل در کشور ایتالیا

کشور ایتالیا نسبت به جذب نخبگان و استعدادهای درخشان در سطح بین ­المللی علاقه نشان می ­دهد و برای تحصیل در کشور ایتالیا مزایای بسیاری برای دانشجویان فراهم شده است، و با توجه به بالا بودن سطح علمی دانشگاه­ ها و مراکز آموزشی کشور ایتالیا دانشجویان رشته­ های مختلف پس از فارغ­ التحصیلی و اخذ مدرک به راحتی می­ توانند وارد بازار کار بین­ال مللی شوند و شغل های پردرآمدی را برای خود برگزینند.

جاهای دیدنی در کشور ایتالیا

از مهم­ترین شهرهای کشور ایتالیا می ­توان به شهر زیبای رم، ونیز، میلان و شهر فلورانس اشاره کرد که با داشتن جاذبه ­­های گردشگری بسیار مانند: آمفی تئاتر کولوسئوم، فروم رومی ­ها، کلیسای جامع سانتاماریا و… مورد توجه دانشجویانی که در کشور ایتالیا تحصیل می­ کنند قرار گرفته است.

کشور ایتالیا

مردم کشور ایتالیا بسیار خونگرم هستند و به علت تشابه فرهنگی با ایرانی ­ها رابطۀ خوبی دارند.کشور ایتالیا مانند سایر کشورهای مدیترانه ­ای آب و هوای متنوعی دارد.

به خاطر داشته باشید که هزینه­ های تحصیل و زندگی در کشور ایتالیا نسبت به کشورهای دیگر قارۀ اروپا مقرون به ­صرفه ­تر می ­باشد. بدین جهت شما هم می ­توانید به کمک تیم مهاجرتی فلورنس با روش ­های کاملاً قانونی از معتبرترین دانشگاه­ های ایتالیا اخذ پذیرش کنید و بعد از اتمام تحصیل، با یافتن کار مناسب اقامت دائم اروپا را دریافت کنید.

مشاورین فلورنس اینجا هستند تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهند،روی دکمه ی زیر کلیک کنید تا از خدمات تخصصی ما بهره‌مند شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ریکپچا نظرات *محدودیت زمانی بیش از حد شده است. لطفا یکبار دیگر کپچا را پر کنید.